2010. augusztus 18., szerda

Családi napközi

Bár tudom, hogy nem igazán erre a hírre vágytatok a kommentekben...
Nézegetek Zének családi napközit, bölcsit, valamilyen alternatív megoldást, nem államit, szeptembertől heti 2-3 félnapra. (Azért nem államit, mert Zé után az állami normatívát a korai fejlesztő kapja, ha állami helyre vinnénk, akkor nem kaphatna korai fejlesztést ott, ahol eddig). Eddig három helyet hívtam fel. Lehet, hogy véletlen, vagy lehet, hogy mert jól választottam ki a helyeket, de mindhárom örömmel beszélgetett velem tovább azután is, miután elmondtam, hogy Zé speciális nevelésű igényű. Pedig egyik sem tízezrekbe kerülő magán, csodagyerek képző.
Az egyik ráadásul nagyon szimpatikus is volt.

Azért kezdtem el keresni, mert azt látjuk, hogy Zé a gyerekközegben egyszerűen felszabadul, és töltődik, és nagyon élvezi a társaságot. Nem utolsó sorban pedig én konkrétan estére lenullázodok a két örökmozgó mellett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése